Victoria’s Secret Bombshell – Eau de Parfum

IMG_6556

Een bijbaantje hebben bij Etos is niet zo heel goed voor mijn portemonnee. Al helemaal niet als er producten van Victoria’s Secret verkocht worden. Ik heb echt een zwak voor dit merk. Het is één van mijn favoriete merken als het gaat om parfums of de welbekende bodymists. In de week van valentijn kwam deze parfum in de aanbieding. Deze verkopen wij normaal niet, het was maar een eenmalige aanbieding. Deze kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.

IMG_6557

IMG_6558

Ziet het flesje er niet enorm schattig uit?! Ik vind van wel! Het is roze, mijn favoriete kleur en er zit een leuk strikje omheen met Victoria’s Secret erop. Op de voorkant staat wederom Victoria’s Secret en de naam van de parfum: Bombshell.

IMG_6571

‘Sexy today, sexy tomorrow, sexy forever’ Hele leuke tekst die op de achterkant van het doosje van deze parfum staat.

IMG_6559

In de winkel heb ik deze geur eigenlijk helemaal niet geroken. Zonder te weten hoe hij rook heb ik deze parfum gewoon meegenomen. Ik vind alle geuren van Victoria’s Secret heel lekker ruiken dus ik ging er gewoon van uit dat deze ook lekker zou ruiken. En ja hoor, Victoria’s Secret stelt mij nooit teleur. Wat een heerlijk fruitig geurtje is dit! Fruity Floral, zoals Victoria’s Secret zelf zegt.

Deze parfum bevat de volgende noten: Purple passion fruit, Shangri-la peony and vanilla orchid (Paarse passievrucht, Shangri-la pioen en vanille orchidee)

IMG_6560

Ik ben helemaal weg van deze parfum. Het is echt een heerlijke geur! Ik hoef hem maar een keer per dag op te sprayen, deze parfum blijft de hele dag hangen!

Zoals ik al zei kocht ik deze parfum bij Etos 50ml voor €34. Ik weet niet of deze nog in alle filialen te koop is.

Op de website van Victoria’s Secret kun je deze parfum ook bestellen 50ml €48,11, 100ml €62,91.

Heb jij ook parfums/bodymistst van Victoria’s Secret?

Liefs, Natasja 

10 gedachtes over “Victoria’s Secret Bombshell – Eau de Parfum

  1. desireewanders zegt:

    Haha, bij een drogist werken zou ook niet goed voor mij zijn! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit zulke producten gebruikt heb, maar ze lijken me wel echt heel erg lekker. Per toeval kwam ik je leuke blog tegen! Geniet van je nieuwe week. Liefs

    Liked by 1 persoon

  2. bloggerkimmetjekims zegt:

    Oooh dit lijkt me zo lastig he, bij een drogist werken. En vooral als ze Victoria’s Secret verkopen, wat een lekker geurtje heb je gekocht. Eentje die ook zeker nog op mijn wishlist staat!

    Like

Geef een reactie

