Review Essie Nagellak – Altitude Attitude

2016-02-19 22.20.29.png
Altitude Attitude is een nagellak uit de wintercollectie van 2015. Het is een mooi rood lakje. En zeg nou zelf, red is always a good idea!

Screenshot_2016-02-18-16-25-04-1

Mijn schoonzusje vroeg welk Essie lakje ik wilde voor kerst, ik wist niet precies welke ik wilde en zei tegen haar dat een rode/roze kleur altijd goed is. Ik was blij verrast toen ik mijn cadeautje openmaakte en dit prachtige lakje tevoorschijn kwam.

Essie heeft super fijne kwastjes. Ik lak mijn nagels altijd maar met 1 laagje, door het fijne kwastje heb ik altijd genoeg op mijn kwastje voor een nagel. Ik ben lichtelijk mevrouw ongeduld en ik haat het om te wachten tot mijn nagels droog zijn, dankzij Essie zijn mijn nagels binnen no time droog. Hoevaak ik mijn nagels lakt is verschillend, ik mag eigenlijk geen nagellak op tijdens mijn werk.

2016-02-18 20.58.02.png

Ik heb verschillende reviews gelezen waarbij meiden dit lakje meer naar Roze vinden gaan, ik ben het daar niet mee eens. Ik vind het een fel rood lakje.  Perfect voor elk seizoen. Ik begrijp zelf niet heel goed waarom Essie dit lakje in een wintercollectie heeft uitgebracht. Altitude Attitude is een tijdloos lakje.

2016-02-18 20.56.49.png

Zodra dit lakje op is, koop ik hem zeker opnieuw.  Op het moment heb ik mijn nagels 4 keer achterelkaar met Altitude Attitude gelakt. Hij is groot favoriet bij mij!

Wat is jouw favoriete Essie lakje?

Liefs, Maxime

3 gedachtes over “Review Essie Nagellak – Altitude Attitude

Geef een reactie

