Sieraden die ik elke dag draag

buddha-to-buddha-logo

Ik ben een meisje die gek is op sieraden, hoe meer hoe beter. Toch draag ik een aantal sieraden elke dag met heel veel liefde.

Een paar jaar geleden was ik met mijn moeder, een vriendin en haar moeder een dagje winkelen in Breda, ik wilde heel graag een ring kopen die ik elke dag kon dragen en waar ik niet zo snel op uitgekeken was. Ik liep juwelierszaak Siebel binnen en werd gelijk heel aardig geholpen. Ik had al in mijn hoofd van welk merk mijn ring moest zijn namelijk Buddha to Buddha. Doordat ik hele kleine handen en vingers heb was passen nog best een hele opgave omdat Buddha to Buddha veel brede ringen in zijn assortiment heeft en laat zo brede ring nou net mijn hele vinger verbergen. Na een tijdje passen viel mijn oog op een ring die in een hoekje lag, het was te vergelijken met liefde op het eerst gezicht. Ik had geluk het was de laatste en in mijn maat woehoe! Ik koos voor de ‘ Buddha to Buddha Ben Small Ring. Ik denk dat ik hem nu al zeker 3,5 jaar elke dag weer met heel veel plezier draag.
Buddha to Buddha Ben Small kost 89,00 euro.

20160216_122707

Voor mijn 18e verjaardag mocht ik van mijn vader een blijvend cadeau uitkiezen. Ik koos voor een ring. Ik wist niet wat voor ring het zou worden en van welk merk ik hem zou krijgen. Toen ik mijn cadeautje uitpakte was ik aangenaam verrast, ik kreeg een Buddha to Buddha ring. Ik kreeg de Buddha to Buddha Chain Texture Ring. De maat en de grootte was helemaal goed. Ik was zo blij als een kind in een snoepwinkel.

Buddha to Buddha Chain Texture kost 109,00 euro.

20160216_122735

Ik had voor mijn 18e verjaardag een groot tuinfeest gegeven met vrienden en familie. Ik had veel geld gekregen voor mijn verjaardag en wilde heel graag een Buddha to Buddha armband kopen. Je zou denken, weer Buddha to Buddha? Ja weer ik ken geen mooier merk dan Buddha to Buddha. Ik ging samen met papa naar een juweliers zaak in Capelle a/d IJssel genaamd Ben  de Ridder. Ik paste een aantal armbanden en alles viel zo van mijn pols af, erg fijn. Gelukkig vertelde de verkoopster mij dat zij ook een aantal kinderarmbanden van  Buddha to Buddha in het assortiment had, ik was weer blij. Ik kocht de Buddha to Buddha armband Edwin Small in kindermaat, ik heb de 16 cm! Ook deze armband draag ik elke dag met liefde, hij past bij elke outfit en is nooit to much!

Buddha to Buddha armband Edwin Small kost 200 euro.

20160216_122923.jpg

In mijn oren heb ik 2 gaatjes waar ik altijd oorbellen in heb. Ik voel mij heel leeg zonder oorbellen, ik vind het ook een beetje bij een vrouw horen. Waarom? Ik vind het je outfit en je look afmaken. Er is voor iets wat wils, je heb zoveel verschillende soorten oorbellen. Ook heb ik in mijn linkeroor een helix piercing, die ik altijd draag! Nu heb ik toevallig een poos knopjes in mijn oren maar normaal heb ik ringen in, hoe groter hoe beter hihi. In mijn 2e gaatje heb ik wel altijd een knopje.

Snapchat-3779804821845193436

Tot slot draag ik ook altijd een horloge vorig jaar kerst kreeg ik een Ikki horloge in een Champagne Rose kleur, ik was zo blij als een kind in een snoepwinkel. Het is zonder twijfel mijn lievelings horloge. Ik draag altijd zilver of champagne rose kleurige sieraden. Ik vind goud al snel ordinair maken daarom draag ik dat niet.

Ikki horloge – 49.95 euro

2016-02-18 16.52.30

Heb jij sieraden die je elke dag draagt?

Liefs, Maxime

4 gedachtes over “Sieraden die ik elke dag draag

Geef een reactie

