Review – Catrice Defining Blush

image

Vorige week was ik even naar de kruidvat gegaan voor een neusspray te kopen en waar komt Maxime mee thuis? Juist een nieuwe blush. Bij de kassa lag een mand met allemaal afgeprijsde Catrice en Essence producten. Mijn oog viel op deze blush, ik moet iets bekennen dit is mijn 1e blush.  Ik kocht hem in de kleur 040 Think Pink voor maar 1,00 euro.

image2

Een blush kwast had ik al heel lang in mijn bezit, ik gebruikte hem alleen niet want ik had het niet zo op blushes. Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest, ja op me wangen poederen dat snap ik. Ik ben blij dat ik hem gekocht heb.  Op mijn arm zie je de kleur niet heel goed, terwijl het een redelijk opvallende kleur roze is.

image4
Toen ik de blush swatchte op mijn arm zag ik een heel licht glittertje. Ik was blij verrast. In het doosje zie je dat namelijk niet. Door het glittertje werd ik nog enthousiaster dan dat ik al was.
image3

image5.JPG
Op de linkerfoto heb ik geen blush op en op de rechterfoto wel. Ik zie duidelijk verschil en ik vind hem prachtig staan! Ik denk wel dat deze kleur voor veel mensen te heftig is, het is namelijk een redelijk felle kleur. Ik vind zelf dat ik hem kan hebben. Helaas zie je het glittertje ook niet terug op mijn wangen.

Over het algemeen ben ik goed te spreken over deze blush van  Catrice. Deze blush is verkrijgbaar in 6 kleuren, ik durf absoluut niet te zeggen of allemaal te kleuren nog te koop zijn. Het zijn over het algemeen allemaal kleuren die je dagelijks kan aanbrengen. Ik vind het ook een groot voordeel dat er veel pigment vanaf komt.

Collage-blushes

Hoe vind jij de blush bij mij staan?

Liefs, Maxime

 

6 gedachtes over “Review – Catrice Defining Blush

Geef een reactie

