Wishlist

Ik heb een redelijk grote wishlist. Sommige producten wil ik pas een paar weken, andere producten staan al een hele lange tijd op mijn wishlist.
Mijn wishlist bestaat uit van alles vooral make-up maar ook fashion en spulletjes voor mijn kamer en om te sporten! Ik hoop dat ik deze items allemaal in 2016 aan mijn collectie mag toevoegen.

lush-bubblegum y450-293.png adidas-superstar-foundation-schuhe-weiss-rot-910-zoom-0

Lush Bubblegum Lipscrub –  9,65 euro
Ik heb best veel last van losse velletjes op mijn lippen en aangezien ik heel veel matte lipsticks draag wordt het er niet minder op. Ik hoop dat deze Bubblegum Lipscrub mij er een klein beetje vanaf helpt, ik hoor heel veel goede dingen erover.

Lauren Conrad Celebrate – 24,99 euro
Ik vind Lauren Conrad een onwijs mooie vrouw. Haar nieuwe boek komt volgens Bol.com op 7 april 2016 uit, ik hoop dat ik hem dan gelijk kan bestellen. Ik denk dat ik heel veel inspiratie en ideeën uit haar boek(en) kan halen.

Adidas Originals – 70,00 euro
De kleuren van de lente collectie zijn heel veel blauw en rood. Kleuren waar ik heel van hou en ik hou heel veel van sneakers. Een perfecte combinatie. Deze sneakers zijn bij alles te combineren en ze zitten heel lekker! Ik kan niet wachten om deze aan mijn sneakercollectie toe te voegen.

MAC-Retro-Matte-Liquid-Lipcolour-2 The-Matte-Lip_Lipstick_WHIRL_300_thumb_300x460 MAC-Ellie-Goulding-Powder-Blush-Duo

Mac Lipstick D for Danger – 19,50 euro
Vanaf dag 1 dat ik mij in Mac ben gaan verdiepen was ik al verliefd op  D for Danger en tot op de dag van vandaag heb ik hem nog steeds niet. Ik heb het geluk dat felle kleurtjes mij staan. Ik wil deze zeker voor zomer 2016 in mijn stash hebben.

Mac Lipstick Whirl – 19,50 euro
Whirl is een typisch geval van je houd er van of je haat de kleur. Ik hou ervan. Normaal ben ik helemaal niet van de Nude kleurtjes. Ik denk dat Whirl bij mij een mooie donkere tint geeft waardoor ik hem op elke gelegenheid kan dragen.

Mac Ellie Goulding Powder Blush – 28,00 euro
Toen de Ellie Goulding collectie online stond op Mac, bestelde ik als een gek een lipstick. Later kwam ik erachter dat ik de blush ook heel mooi vond, ik heb hem in de bijenkorf getest en wat een pareltje. Ik ben niet van de blushes ik heb er geen 1 in mijn stash maar ik wil deze echt heel graag, binnenkort hoop ik hem te mogen bestellen.

fab-bokshandschoenen-kleuren.jpg

Fab Star Boxing Gloves – 79,00 euro.
In januari ben ik begonnen om mijn levensstijl te veranderen, hiermee bedoel ik gezonder eten en heel veel sporten. Op vrijdag boks ik altijd, nu heb ik de boks handschoenen van de sportschool aan maar op langer termijn zou ik heel graag mijn eigen willen! Ik vond deze leuke van  Fab op internet en was opslag verliefd. Welke kleur ik zou willen daar ben ik nog niet over uit maar wat zijn ze gaaf!

Dit was mijn wishlist, ik heb natuurlijk nog meer dingen die ik wel zou willen maar dan ben ik morgen nog bezig met mijn artikel.

Liefs, Maxime

2 gedachtes over “Wishlist

Geef een reactie

