Travel | Plekken die ik nog graag wil bezoeken

10552627_504566069675662_5874031025094685720_n

Reizen is iets dat ik erg graag doe. Aankomende zondag is het weer zover, dan ga ik een week naar Portugal. Hier ben ik al een aantal keer geweest, ik vind het een prachtig land. Je kunt er leuk winkelen en het is er (bijna) altijd goed weer. Het is er nu nog rond de 15 / 20 graden, heerlijk weer dus!

Buiten Portugal zijn er nog een aantal plekken waar ik graag nog een keer in mijn leven heen wil. Ik heb al een aantal mooie plekken bezocht, eigenlijk alleen maar binnen Europa. Denk hierbij aan: Spanje, Turkije, Italië en Frankrijk. De enige reis die ik buiten Europa gemaakt heb is de vakantie naar New York. Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de strand vakanties. Ik ga er liever op uit om het land en de cultuur te verkennen. Een wereldreis maken lijkt me ontzettend gaaf, ik hoop dat ik dit eens kan gaan doen! Laat ik jullie snel vertellen waar ik nog graag heen wil!

 

New York
Ja, je zult wel denken, daar ben je toch al geweest? Klopt, maar ik heb er nog lang niet  alles gezien. New York staat nog altijd op nummer 1 op mijn lijstje. Sinds ik daar geweest ben, in de zomer van 2014, denk ik alleen maar ik wil terug! Het is zo ontzettend gaaf. Alle mooie gebouwen, Times Square, Central Park, het Vrijheidsbeeld en noem het maar op. Natuurlijk niet te vergeten, je kunt er ontzettend goed shoppen!

10593143_4524862297226_9208128666553145189_n

10552375_503239543141648_8725003642853111418_n

Australië 
Altijd als ik All You Need Is Love kijk, komt er op het laatste het stuk over de Australië reis waar familie leden weer even bij elkaar gebracht worden. De natuur vind ik er zo mooi, het lijkt me geweldig om dit allemaal eens te kunnen zien. Het enige wat ik minder leuk vind zijn de enge dieren. En dan vooral de spinnen…

Parijs
Parijs is een stad waar ik echt nog eens heen moet. De Eifeltoren, Champs-Élysées, de Notre-Dam, er zijn zoveel bezienswaardigheden die ik graag wil zien.

IJsland
Waarom ik hier zo graag heen wil, weet ik eigenlijk niet. Het is er natuurlijk vaak koud en slecht weer. Ik hou helemaal niet van kou, maar als ik op internet dan foto’s zie.. De Gletsjers, Watervallen, Vulkanen, De Blue Lagoon. Lijkt me geweldig om dit allemaal te bezoeken.

Venetië
Venetië lijkt me prachtig. Mijn ouders zijn er vorig jaar geweest, ik werd helemaal verliefd op de foto’s die ze mij elke dag stuurde. De mooie bezienswaardigheden waaronder de Rialto Brug, San Marco plein, Basiliek van Santa Maria en nog veel meer. Je kunt er ook nog eens leuk shoppen en niet te vergeten heeeel veel pizza eten.
Laat ik het nog even leuker maken, in de zomer ga ik er een paar dagen heen met mijn ouders! Ze wilde zo graag nog eens terug dat we maar gelijk geboekt hebben.

Waar zou jij nog graag eens heen willen?

Liefs, Natasja

 

 

9 gedachtes over “Travel | Plekken die ik nog graag wil bezoeken

  1. Simplynspecial zegt:

    Parijs kan ik me in vinden 🙂 Daar wil ik ook nog eens naartoe. Daarnaast wil ik nog een keer naar Londen, Barcelona en naar Amerika. Nog zoveel wil ik zien!

    Like

  2. Kimberley zegt:

    Leuk artikel! Ik zou graag naar new york willen. Maar ook graag een keer naar Curaçao, Mexico, Bali, Dubai en de Malediven. Dit zijn vooral landen voor lekker op vakantie te gaan. Parijs, Londen, Berlijn en Praag lijken mij ook leuk om een weekendje heen te gaan. Verder ben ik in bijna alle landen in Europa op vakantie geweest.

    Like

  3. Suzanne zegt:

    Leuk artikel met mooie plaatsen! Ik wil zelf graag terug naar Engeland, een keer naar Canada, Zuid-Afrika lijkt me gaaf en over 14 dagen ga ik naar India. Ben zelf ook wel een reis fan dus!!

    Like

Geef een reactie

