Opgemaakt Januari

IMG_6006

De maand Januari is alweer om en heb ik alles bewaard wat ik opgemaakt heb. Kijk je mee?

IMG_6007

De Tea Tree Skin Clearing Toner van The Body Shop is een groot favoriet van mij. Ik heb er al een aantal flessen van opgemaakt. Ik gebruik deze altijd na het reinigen van mijn gezicht. Hij verwijderd de laatste restjes van mijn make-up en gezichtsreiniger. Door de Tea Tree die erin zit gaat hij ook nog eens onzuiverheden tegen. Perfect product voor mijn huid! Ik heb alweer een nieuwe aangeschaft.

Sinds ik het Micellair reinigingswater van Garnier heb ontdekt, gebruik ik niks anders meer om mijn make-up eraf te halen. Van reinigingsdoekjes krijg ik al snel last van gevoelige en branderige ogen, hier heb ik bij het Micellair water geen last van. Uiteraard heb ik alweer een nieuwe fles aangeschaft, want hier kan ik echt niet zonder!

IMG_6009

Al een hele tijd was ik opzoek naar een goede foundation. Ik heb een hele lichte huid en elke foundation die ik kocht was op de een of andere manier steeds te donker. Zelfs de lichtste kleur. Toen ik in de Douglas liep besloot ik advies te vragen bij MAC. Zij kwam uit op de Studio Fix Fluid foundation in de kleur NW10. Dit was meteen de perfecte kleur, deze ging dus met mij mee naar huis! Toen ik merkte dat deze bijna op was, heb ik gelijk een nieuwe besteld.

Dan een MAC lipstick.. Deze is eigenlijk niet opgegaan omdat ik hem veel gebruikt heb. Ik had deze in mijn broekzak zitten en je raad het al, de broek gooide ik in de was mét lipstick erin. Toen deze uit de was kwam, was er natuurlijk niet meer veel van over en heb de lipstick dus eigenlijk moeten weggooien. Dit was mijn allereerste MAC lipstick, Pink Pearl Pop, ik baal als een stekker!

IMG_6010

De Happy Hippy showergel van Lush heeft mijn moeder eigenlijk opgemaakt. Zij gaf deze aan mij zodat ik hem later met 4 andere lege verpakkingen kan inwisselen voor een vers gezichtsmaskertje. Ze vind deze showergel heerlijk, ze heeft al 3 flesjes ervan opgemaakt.

De bodyscrub van Zoella bestelde ik een hele tijd terug. Deze heeft heel lang ongebruikt in de kast gestaan, niet omdat het geen fijn product is, maar om het feit dat ik héél vaak een scrub vergeet mee te nemen in de douche. Ik heb hem in de douche gezet zodat ik zeker een keer per week mijn lichaam kon scrubben. Het is een hele fijne scrub, die niet te grof is. Fijn voor een gevoelige huid!

IMG_6011

Ik heb heel snel vet haar. Als ik bijvoorbeeld mijn haar op maandag was, is het dinsdagavond alweer vettig. Ik zag bij Lush de shampoo I Love Juicy, een shampoo tegen vet haar die ervoor zou zorgen dat je haar minder snel vet wordt. Ik waagde het erop en nam hem mee. Ik moet zeggen, het werkt echt! Het is niet zo dat ik mijn haar nu een hele week niet hoef te wassen, maar hij zorgt er wel voor dat ik mijn haar om de twee dagen kan wassen ipv elke dag!

De Happy Happy Joy Joy is een conditioning hair parfume. Deze ruikt zo ontzettend lekker en mijn haar word er lekker zacht van. Deze conditioner blijf ik zeker nog twee dagen ruiken in mijn haren. Ik heb gelukkig nog twee flesjes staan, deze scoorde ik in de sale met 50% korting. Ik kan voorlopig dus nog even vooruit.

Het kwam nog wel eens voor dat ik mijn haar niet elke dag wilde wassen, dit is ook niet goed voor je haren. De beste oplossing is dan droogshampoo! Ik kocht deze droogshampoo van Batiste en deze bevalt mij prima! Ook hier heb ik al een nieuwe van gekocht.

IMG_6012

Als laatste maakt ik het gezichtsmasker Cosmetic Warrior op van Lush. Een masker tegen puistjes met knoflook erin. Ik moet zeggen dat ik de geur niet heel aangenaam vond, maar buiten dat deed dit masker heel goed zijn werk!

Heb jij een favoriet product opgemaakt deze maand die je ook weer meteen opnieuw aangeschaft hebt?

Liefs, Natasja

12 gedachtes over “Opgemaakt Januari

  1. priscilla30 zegt:

    Oooh wat ontzettend zonde van je MAC lipstick! Dit zou mij ook zo kunnen gebeuren, haha. Ik heb toevallig afgelopen maand ook een MAC foundation opgemaakt, maar dan de pro longwear foundation 🙂

    Like

Geef een reactie

