De beauty routine Tag 

maxime

In dit artikel geef ik antwoord op een aantal vragen van de Beauty Routine Tag! Ik las deze leuke tag bij Lindsey van www.lindseybeljaars.nl, ik vond het zo leuk artikel dat ik hem zelf ook wilde invullen. Ben jij benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel mee!

Welke beautyroutine sla jij geregeld over?
Ik vergeet geregeld mijn make-up er ’s avonds van af te halen. Ik ben lui, heel lui, als ik eenmaal in bed lig dan ben ik er eigenlijk niet meer uit te krijgen. Zodra ik het meer dan 2 keer per week vergeten ben krijg ik geïrriteerde ogen en dan haal ik het er weer een lange periode elke avond netjes er van af.

Heb jij een bepaald routine voor het wassen van je kwasten?
Helaas heb ik er geen routine voor, ik weet zeker dat als ik een routine zou hebben dat ik het vaker zou doen. Ik zeg gerust elke dag tegen mijzelf ‘ Je moet je kwasten wassen ‘ en dat gaat gerust een maandje op die manier door. Ik heb voor mijzelf een challenge bedacht dat ik 1 keer per 2 weken mijn kwasten ga wassen. Ik hoop dat ik mij er aan kan houden.

Hoelang loop je rond met gechipte nagellak?
Hooguit 1 dag, ik vind het vreselijk onverzorgd staan.

Hoelang kun je jezelf bedwingen om een nieuw product te kopen of te vernieuwen?
Ik kan mijzelf helemaal niet bedwingen, als ik iets zie dan moet ik het kopen of het nou in de sale is of niet. Met limited editions wordt ik helemaal snel hebberig en wil ik het liefst alles bestellen. Ik durf wel te zeggen dat ik misschien een tikkeltje koopziek ben.

maxime 2

Wat is je slechtste beauty gewoonte?
Ik denk dat ik daar al antwoord op heb gegeven  bij de 1e vraag.  Ik ga regelmatig slapen met mijn make-up er nog op. Heel slecht want ik krijg al snel geïrriteerde ogen. Ik heb er nog wel eentje wat een slechte gewoonte is, ik was mijn kwasten veel te weinig!

Noem iets niet-beauty gerelateerd dat je altijd uitstelt
Ik stel een aantal dingen van school altijd uit tot het laatste moment. Ik zit vaak tot avonds laat aan school te werken omdat ik middags liever weg ging met vriendinnen. Een aandachtspuntje voor aankomend jaar!

maxime 3

Als je ergens naartoe moet, blijf je dan tot de laatste minuut in de badkamer bezig?
Nee ik sta eigenlijk nooit zo heel lang voor de spiegel. Ik heb een grote hekel aan haasten en te laat komen dus ik plan alles zo in dat ik altijd nog tijd over heb.

Kun je je makkelijk aan een no-buy houden?
Als het moet dan moet het en dan lukt het mij ook wel. Zoals nu mag ik tot eind maart geen lipsticks meer kopen van het thuisfront en dan lukt het mij ook wel omdat ik mij voor alles 100% inzet. Leuk vind ik het niet, laten we hopen dat het snel april is!

 

maxime 4

Hoe georganiseerd zijn jouw make-up of nagellak collecties?
Uhm, mijn nagellakjes zitten allemaal in 1 grote toilettas bij elkaar maar mijn make-up is niet zo georganiseerd. Ik heb mijn dagelijkse make-up wel bij elkaar staan op mijn wastafel en derest heb ik overal en nergens liggen. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik aankomende weken mijn stash ga uitzoeken en organiseren.

Wat was de langste periode waarin je geen blogpost hebt geschreven?
Dit is de alle eerste keer dat ik een artikel schrijf voor een blog, ik vind het ontzettend spannend maar onwijs leuk!  Ik hoop dat ik nog heel veel artikelen mag schrijven voor Natasja!

Dit was mijn Beauty Routine Tag. Ik vond het een onwijs leuke tag om in te vullen! Ik hoop dat ik nog heel veel artikelen mag schrijven!

Liefs, Maxime

Geplaatst in: Tag

5 gedachtes over “De beauty routine Tag 

Geef een reactie

